2012. január 11., szerda

A titok

Új őrület hódít vagy ez nem is olyan őrület? Sokan behódolnak a Titoknak, ami szerintem se nagy hülyeség. Pesszimista magyarok lévén. Az egész dolog a pozitív életszemléletről és a vonzás törvényéről szól, na meg persze az akaratról és a hitről. Minden az agyban dől el, csak akarni kell. Megpróbálkozom én is ezzel a dologgal. Barátnőm lelkesedése untán. Aztán beszámolok róla, ha nem felejtem el, de nem fogom. :) Ez a vonzás dolog teljesen bejön. Képzeld el és hidd el, hogy megtörténhet a dolog. Nincs olyan, hogy ez nem fog menni. Minden lehetséges csak akarni kell. A legfontosabb mégis, hogy szeresd magad és ez által másokat is. Elsőnek lehet, hogy hülyén hangzik, de mindent ki kell próbálni. Mi van, ha bejön? Több leszel.
Ciki nem ciki még az ufókban is hiszek. :D Húúú… Nem, nem vagyok őrült, de gondolj bele. A Napunk egy csillag, a világegyetem elvileg végtelen… Sok-sok csillaggal, amik millió és millió fényévnyire vannak. Mekkora az esélye, hogy csak a mi Napunk körül alakult ki bolygórendszer? Lehet hülyének nézni, de ez az én személyes véleményem. Meg úgy általában nem vagyok egy racionális emberke. Egy szóval, de szerintem ez több is lesz. 
Eljutok Skóciába, mert megérdemlem.
Ennyi a Titok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése