2012. január 11., szerda

Koncert 3.

Pár perc múlva teli torokból kiabáltam a refrént a színpadon… Itt szeretném megjegyezni, hogy világfájdalmas képpel. Szóval megtartottam a szavam és mégis buliztam. Hiába rá kellet jönnöm, hogy Steve nem jó pasi, de igazán jó fej. Amúgy meg alacsonyabb nálam. Miután véget ért a szám újra az első sorban küzdöttem az életemért, de kifejezetten megérte. Katie-t csak egyszer vágtam pofon egy “Köszi, hogy halálos betegnek állítottal be.” kíséretével. Kicsit se lesz cinkes, hogy mit keresek jó pár hónap múlva is az élők között. Még jó, hogy Atelaya Hermosa nincs a közelben. Meg úgy egészében az egész Barcelona női és férfi futballklubja. Na, igen, ők most szakadnának a röhögéstől. Én, mint haldokló. És erről eszembe jutott. Éssel nem kezdünk mondatot, és hogy bocsi, Victor Valdes. Ahogy nézzük nem is bántottam csak… az úgy volt, hogy szexuálisan lépdeltem be a pályára és beszólt. Én meg… izé… csak kiöklöztem a labdát, és fájdalmas helyre. Véletlen volt, na. Lásd világ, hogyan kell egyik pillanatról a másikra teljesen lényegtelen, a szituhoz és alapjában véve az egész sztorihoz nem tartozó dologról beszélni. Na, de most úgy megcsavartam az előző mondatot, hogy nem tudom már miről beszéltem. Szóval imádom Skóciát távol a jó öreg Spanyolhontól, mert tudni kell rólam, hogy spanyol volnék. Mellesleg pedig a Barcelona FC női csapatának egyese, aki nem értené, annak mondanám, hogy kapus vagyok. Talán nem a legjobb, de élvezem, amit csinálok, meg talán jó is vagyok a munkámban. A szívem viszont mindig is “Skótföldére” húzott.
Katie művészien kiszakított az emlékeimből. Éppen a VIP kártyát próbálta felerőltetni a blúzomra. Még jó hogy az artériámat nem szúrta át. Bár szerintem közel volt hozzá, még ha ő tagadja is.
- Katie azért van ott az a kibaszott madzag, hogy a nyakadba tudd akasztani!
Nos igen, beszéljünk értelmesen egy félig beállt Steve rajongóhoz. Elvettem a kártyákat és a nyakába akasztottam az egyiket. A másik természetesen az enyém. Kicsit elgondolkoztam, vajon mennyibe kerülhettek ezek, de kit érdekel Katie apja hiperszuper milliárdos. Nem hiába van a kicsi lánya elkényeztetve, de attól még szeretjük. Mármint úgy értem barátnőm egy igazi elkényeztetett picsa, de irtó jó fej főleg, hogy másra is gondol magán kívül. Persze most kapom a különböző jelzőket satöbbi satöbbi, de itt megjegyezném, hogy nem vagyok pióca. Különben is meghívást kaptam és ezek a dolgok nálunk fordítva is működnek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése