2012. január 14., szombat

Koncert 5.

Mondanom sem kell nem vette.  Két tűz közé kerültem mindjárt bepisilek és Katie-t mégsem hagyhatom egyedül. Na, jó csak nem maradok el olyan sokáig, hogy komolyabb akcióba kezdjenek. Kiléptem az ajtón és szépen becsuktam magam után, majd teljes sebességgel elstartoltam. Minél hamarabb érek vissza annál jobb. Barátnőm pedig nem fog meggondolatlanul…
- Basszus nem tudsz vigyázni?! - ordítottam le azt a bunkót, aki nekem jött, mert ugye nem én mentem neki ennek a halálsápadt alaknak. Biztos valami biztonsági őr, de a legjobb fajtából. Félhosszú szöszi haja a szemébe lógott mégsem takarta el élénkzöld szemét. A francba is, miért ilyenkor találkozok össze egy ilyen félistennel?!
Felháborodva kerültem ki a megdöbbent pasekot és továbbindultam. Hál’ Isten senki nem volt a mosdóban és pár perc múlva visszafelé sprinteltem. Az ajtó előtt megálltam, hogy normalizálódjon a lélegzetvételem, és persze azért reméltem, hogy nekem fut a “rejtélyes” idegen. Miután már végképp feladtam, mosolyodva léptem be az szobába.
- El se hiszitek… - itt találkozott a tekintetem a szexi félistennel és jobbnak láttam befogni a számat. Persze akkora már leesett, hogy Lachlain MacHug-gal volt szerencsém összetalálkozni, aki mellesleg a Back Roses basszusgityósa. Halvány mosolyt küldtem felé, miközben próbáltam nem pirulni. 
Valami hiányzik - gondoltam. Nos, valami tényleg hiányzott, pontosabban valakik. Éreztem, ahogy az összes vér feltódul az agyamba, mint a mérkőzéseken, amikor felém szál a labda és rajtam áll vagy bukik a meccs végeredménye.
- Hol van Katie? - kiáltottam fel hirtelen.
A francba, hogy egy percre se hagyhatom egyedül ezt a kis hülyét. Katie MacRiev most már tényleg kinyírlak. A srácok cinkos mosolya mindent elárult és csak egy hajszál választott el attól, hogy eltörjem a pici ujjaikat. Kíváncsi lennék, mit alkotnának begipszelt manccsal.
- Hova mentek?! - ordítottam. Most örülhetett a világ, mert ha egy atombomba piros bekapcsoló gombja a kezem ügyében, akkor arra igazán rácsapok.
- Szerinted? - röhögött fel Phil. Hú, de ki fogom nyuvasztani, feldarabolni és a kibaszott beleivel felkötözni… jó előbb felkötöm és utána darabolom fel.
- Hova mentek?! Basszus Katie nem tudja, mit csinál!! Ha az idióta haverotok hozzáér én… - ragadtam meg a gallérját -… kinyírlak titeket!
Jól nevelt viselkedésem elérte a kelő hatást szöszi fiú felkelt és szép nyugodt hangon elkezdett beszélni.
- Semmi gond - ugye most meg fog nyugtatni, mint Atelaya szokta. - Steve és a kiscsaj… - oké meg fog halni!
Elkaptam a kezét és igényesen hátracsavartam. Milyen jó, hogy mindig is élveztem a küzdősportokat. A kapusok már csak ilyenek, na!
- Most pedig még szép vagyok és kellemes… elkísérsz, oda ahol a félkegyelmű haverod van, hogy aztán szépen kikaparjam a szemét.
Imádom, amikor a kedves viselkedésemmel elérem a célom. Nemhiába, én szerzem meg a legjobb cuccokat a nagyleárazásokkor, és nemhiába, tiltottak ki arra az időszakra a boltokból. Oké, kicsit elszámoltam magam. A pasek egyszerűen kiszabadította a kezét és most én kerültem csapdába. Hülye gerendahajító skót népség, de mindez kiltben. 
- Ha szépen kéred, akkor szívesen - szinte még a mosolyát is hallottam. Hú, de hátrarúgtam volna.
- Léci - morogtam kedvesen, mert ugye tudok én tényleg jól nevelt is lenni. 
- Így már mindjárt más… gyere - mondta miközben otthagyott.
Én, meg mint egy mintadiák a tanár bácsi után szorosan a nyomába voltam, miközben legszívesebben jól seggbe rúgtam volna. Nem is, inkább ráhúztam volna a hátsójára, de lett volna még pár ötletem… oh, és mindez kiltben. Imádom a skót szoknyát! Istenem kezdek olyan lenni, mint Katie, de akkor is ez a pasek kiltben… hmm… Nyugi kislány gondolt Valdes-re kiltben. Pfuj! Oké! Bocs Vévé, de inkább ne.
- Tessék, ott vannak.
- Ha? 
- Steve és a kiscsaj…
Katie pedig ott ült Steve mellett egy eldugott kis sarokban és beszélgettek. Elszégyelltem magam, ugyanis az egyetlen, aki a szexre gondolt ma az én voltam. 
- Oké, Steve szemei megmaradnak - motyogtam miközben néztem őket. Majd megindultam visszafelé.
Lachlain szótlanul jött utánam - nem mintha odafelé beszélgettünk volna, de akkor én voltam hátul. Reméltem, hogy rosszul érzem a hátamba fúródó pillantását. Erőt vettem magamon és nem viselkedtem úgy, mint egy idióta ribanc rajondó. Miközben legszívesebben berángattam volna a legközelebbi üres, ággyal is rendelkező szobába. Még jó, hogy hozzászoktam a híres emberékhez.- Ha? 
- Steve és a kiscsaj…
Katie pedig ott ült Steve mellett egy eldugott kis sarokban és beszélgettek. Elszégyelltem magam, ugyanis az egyetlen, aki a szexre gondolt ma az én voltam. 
- Oké, Steve szemei megmaradnak - motyogtam miközben néztem őket. Majd megindultam visszafelé.
Lachlain szótlanul jött utánam - nem mintha odafelé beszélgettünk volna, de akkor én voltam hátul. Reméltem, hogy rosszul érzem a hátamba fúródó pillantását. Erőt vettem magamon és nem viselkedtem úgy, mint egy idióta ribanc rajondó. Miközben legszívesebben berángattam volna a legközelebbi üres, ággyal is rendelkező szobába. Még jó, hogy hozzászoktam a híres emberékhez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése