2013. április 23., kedd

A munka ):)

Persze minden csak nézőpont kérdése. Igértem, hogy írok (talán) a munkahelyemről egy bejegyzést... Nos, azt nem írok, mert annyi élményem nem volt vele kapcsolatban. XD Szóval egy Budapest környéki fagylaltgyárról beszélünk most, ahol a fehér munkaruhából nem jön ki a fagyifolt és nem kell mindennap tisztításra beadni, csak ha olyan koszos, hogy már felvehetetlen. XD Első napomon olyan hihetetlenül izgalmas munkát kaptam... Abból állt, h álltam a futószalag mellett és megigazítottam a fagylaltos dobozokat a helyes dátomozás érdekében, és ha a gép megbolondult akkor letöröltem a fagyit a dobozról. Ezen az estén térdig lelocsoltak ha tisztították a gépet, a tornacsukám beázott, és a hűtő mellett még melegem se volt. Na, de aztán Alexa beszerezte a kockás gumicsizmáját (haha... Én okosabb vagyon). Onnantól kezdve csak száraz helyre kerültem. XD Dobozoltam az Alđiba mentás tölcséres jégkrémet. XD ÚGyhogy úgy vegyétek. Majd behajítottak a kb. 0 fokos palettázóba, ami azt takarja, hogy a Familifrost-nak a Nyári megamix 2-őjét válogattam. Szeressetek, vizes undi jégkrémből mindig egyel többet raktam bele. XP Megfagyni csak azért nem fagytam meg itt, mert kaptam egy kb 5 számmal nagyobb ruhát, ami szintén valahol a múlt században látott tisztítót. XD de én ennek is örültem akkor. A gyárról ennyi. 3 napot melóztam nekik 21:30-tól 05:30-ig. McDonalds felvételi elbeszélgetésen voltam még. Mondanom se kell nem vettek fel. Noha szakácsnak tanulok (ott is hülyének nézett a koma, hogy hagymát dinstelni meg rizst főzni, akk már tudok? -.-) Ahogy elnéztem az előtem meghallgatott majd az asztalra mászó 'hölgyeket' már tudtam hogy rossz helyen járunk Bogyóval. XD Enyi fért bele mára. x) A héten megpróbálok a komikra is válaszolni. See ya!

2 megjegyzés:

  1. Miket nem csinál ez az Alexa! :) Miért kezdtél el dolgozni, hát nem elég a gyakszi??? :D

    VálaszTörlés
  2. Gyakorlatom csak nyártól lesz... :)

    VálaszTörlés