2012. december 21., péntek

Pár nap és itt van...


... a Karácsony!
Úgy néz ki, hogy túléljük a Világ végét. :D Yuppí! Nem halunk meg úgyhogy készülhetünk a karácsonyra és a szilveszterre, és az Elő szilveszterről ne is beszéljek. :P
Amilyen igazán szerencsés emberke vagyok, úgy sikeresen megint Karácsony előtt leszek beteg/haldokló, de most legalább nem kell diétáznom és annyi töltött káposztát ehetek, hogy két hónapig csendben maradok. :P Sokan utálják a Karácsonyt, de én ezt nem tudom megérteni. Én a nagy felhajtást és a "vegyünk minél drágább ajándékot aztán megint le lesz sz@rva egy évig" dolgokat utálom benne. A Karácsony meg jó, hiszen ha tényleg szívből és szeretettel adsz, akkor nem lehet rühellni az ünnepet. Meg maga a tény, olyanokkal lehetsz, akik SZERETNEK, és nem csak az év ezen napján jutsz eszükbe. :D
Mivel idén szerintem már nem igen fogok blogolni, ezért:

Kellemes Karácsonyi Ünnepeket én Boldog Újévet Kívánok Mindenkinek!!!

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen a sok kedveset és jót, viszont kívánom Neked is, hogy szép legyen az ünneped! :)

    VálaszTörlés