2013. augusztus 10., szombat

Az a bizonyos neves kóla és a többi

A minap úgy döntöttem végre beújítok egy fürdőruhát. Hát, mondanom sem kell a mai divat kissé eltér az én ízlésemtől, ezekkel a csupa virág, fodor és még ki tudja mikkel. A színükkel nincs bajom, hiszen egy fürdőruha lehet egy hatalmas színkavalkád is. Bogyóval neki is indultunk Budapestnek. (Viccesek a fiúk az ilyen üzletekben. :D Édesek ahogy zavartan állnak a lányok mellet és próbálják leplezni, hogy legszívesebben ordítva elszaladnának. :D) Bogyó mesélte, hogy látott kólát az én nevemmel, tehát nem volt kérdés, hogy az első uticélunk az Ázsia Centernél lévő Tesco. Körbejártuk a bevásárlóközpontot. :D Üres kézzel távozva, majd megindultunk haza. Félúton eszembe is jutott. hogy hoppá nem vettük meg a kólámat. Feldurtunk egy Spar-t hátha találunk valamit, de sajnos sikertelen volt a vadászat. Kisebb "hiszti" után végre kezembe ölelhettem az én drága zero cukros kólámat és nem utolsósorban a ruhámat is. :D

Hamarosan jön majd az öt oldalas összefoglalóm a szakmai gyakorlatról, csak még bajban vagyok a megírásával. El kéne valahogy kezdeni, és az az igazság, hogy annyi mindent nem csináltam (nem merte rám bízni, meg úgy a tanulókra) összességében, hogy az kitegyen öt A/4-es oldalt. Na, és persze gondolom csak csupa jó dolgokat várnának el és nem annak a leírását, hogy egyes férfi kollégák mennyire bunkó vicceket tudnak. :D Pedig pár embert szívesen elküldenék a búsba. Mindegy most már, még egy év és nem megyek oda többet.
Viszont az abszolút kedves pillanataim, mikor a kedves vendég szemetesnek nézet, miszerint a kezembe nyomott két gerezd citromhéjat, hogy dobjam ki. Valamint a busás borravaló, amit az asztal közepén hagytak a kedves pincérhölgynek, ami (most kapaszkodjatok meg) kemény kettőszáz forint volt. :D Kedves sznob külföldi turista és így szeretlek.
Mivel az utolsó hetem a Formula 1 idején volt, ezért reggeliztettem a Mc Laren, a Lotus, A Red Bull, valamint a Ferrari csapatát is. Sajnos a nagy kedvencem Kimi Raikkönen nem jött le reggelizni. :S Sajnos más pilóta sem, kivéve Romain Grosjean. 

See ya!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése